Lukijat

perjantai 9. marraskuuta 2012

8.11 - 9.11.2o12

torstaina olin duunissa 9tuntia ja sain tehdä jällen kerran kaikkea mahdollista(: toimin kylmäkkönä aamulla muutaman tunnin ja lounas aikaan tulin kassalle, ja tein salaatteja asiakkaille ja palvelin muutenki kaikin tavoin siinä, tein kahveja ja sellasta((: olin myös tiskaamassa useasti, ja vein roskat ja pahvit keräykseen:) 

tänään, perjantaina, olin vain 5,5h duunissa koska lähden kohta puolin laivalle, joten yritän ehtiä siihenkin tässä(: jja ömm, tänään mä teinnn erikoiskahveja, salaatteja, muutamiakymmeniä leipiä,ja toimin kylmäkkönä, sekä olin myös salin puolella että kassalla(: erikoiskahveihin tein kuvioita mitkä onnistu melko hyvin ja oon siit aika ylpee;);) sit mut pyydettiin kans tonne robertsin pikkujouluihin mitkä on 5.12 ja uskon meneväni sinne(: meillä on siellä keilausta ja ravintolassa ruokailua(: sellasta((: morjeens!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti